Author Topic: Val van het kabinet  (Read 10659 times)

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: Val van het kabinet
« Reply #80 on: 04 March 2010, 18:47:43 »
Neejoh

maar wel als lijstrekker ....
Heb het beste met hem voor !
 
Maar ik zag al waarom .. ik reageerde nogal ongelukkig .... my bad  :@
Volgens mij ga je nu pas in de fout. Wat is het nu een lijst- rekker of een lijs- trekker. Volgens mij heb je heb je het niet zo op Ed. Of je bedoelde Agnes, maar dat is een haar.

 :ed:*
Wijsheid begint met verwondering

Offline Isis

  • Inner Circle
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Reputation Power: 8
  • Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...
  • Awards: Isis Award
Re: Val van het kabinet
« Reply #81 on: 04 March 2010, 18:48:46 »
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1355732.ece/Agnes_Kant_stopt_als_SP-lijsttrekker

Wie is daar nu verantwoordelijk voor? Geert Wilders wegens doodknuffelen of SP-secretaris Van Heijningen. Voor mij heel duidelijk een voorbeeld van de heersende partijstructuur.

Denk niet dat je dit Van Heijningen kan aanrekenen. Maar wat bedoel je dan met de heersende partijstructuur?
If you make your kids wear Crocs, you should consider being less passive aggressive and just tell them you don't love them.

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: Val van het kabinet
« Reply #82 on: 04 March 2010, 18:58:13 »
Die naam valt wel eens veel vaker. Dat is een waar baasje achter de schermen. Deel van de ouderwetse (marxistische) structuur van de partij.
Wijsheid begint met verwondering

Offline Isis

  • Inner Circle
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Reputation Power: 8
  • Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...
  • Awards: Isis Award
Re: Val van het kabinet
« Reply #83 on: 04 March 2010, 19:15:38 »
Voor zover ik dat meemaak binnen de SP is er allang geen sprake meer van een marxistische structuur. Van Heijningen is belangrijk ja, hij is partijsecretaris. Maar hij heeft echt niet alles voor het zeggen, alles gaat in overleg met het partijbestuur en eventueel het congres.
If you make your kids wear Crocs, you should consider being less passive aggressive and just tell them you don't love them.

Tags: