Author Topic: Speelhal geopend  (Read 7942 times)

Offline René

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 400
  • Reputation Power: 9
  • René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...
  • Awards: Poster onder verkeerde naam award
Re: Speelhal geopend
« Reply #20 on: 22 December 2009, 23:41:24 »
Je heb de high score van Blix behaald. Daar kom ik ook niet meer overheen. Net zoals ik niet over jouw score van tetris2 kom. Ik probeer het vaak genoeg 8P

Bedankt.

Nadeel van Blix is dat het erg langdradig is, tetris2 is eigenlijk net iets te snel om comfortabel te spelen. Blix moet je zeker lukken, ik doe het niet meer (koude pols  :yes:).

Ik ben het geheel met je eens. Je hebt er nl. 52 minuten over gedaan. Zelf doe ik daar waarschijnlijk nog langer over. Ik probeer het misschien nog wel een keer.

Fantastische score, Gerard, gefeliciteerd. Ik ga de uitdaging maar niet aan om meer dan 3 uur achter elkaar dat spel te spelen, respect!  :ok:
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Offline Ikke

  • Hero Member
  • ******
  • Posts: 576
  • Reputation Power: 12
  • Ikke is a rising star!Ikke is a rising star!Ikke is a rising star!Ikke is a rising star!Ikke is a rising star!Ikke is a rising star!
  • Awards: Golden Heart AwardGolden Flower Awardtelwonder award
Re: Speelhal geopend
« Reply #21 on: 22 December 2009, 23:43:48 »
Je heb de high score van Blix behaald. Daar kom ik ook niet meer overheen. Net zoals ik niet over jouw score van tetris2 kom. Ik probeer het vaak genoeg 8P

Bedankt.

Nadeel van Blix is dat het erg langdradig is, tetris2 is eigenlijk net iets te snel om comfortabel te spelen. Blix moet je zeker lukken, ik doe het niet meer (koude pols  :yes:).

Ik ben het geheel met je eens. Je hebt er nl. 52 minuten over gedaan. Zelf doe ik daar waarschijnlijk nog langer over. Ik probeer het misschien nog wel een keer.

Fantastische score, Gerard, gefeliciteerd. Ik ga de uitdaging maar niet aan om meer dan 3 uur achter elkaar dat spel te spelen, respect!  :ok:

Er zaten wel wat pauzes tussen hoor. :P Ik geloof dat ik ook wel naar de miljoen doorkon. Dus ik speel het ook niet meer.

Offline René

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 400
  • Reputation Power: 9
  • René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...
  • Awards: Poster onder verkeerde naam award
Re: Speelhal geopend
« Reply #22 on: 24 December 2009, 23:16:28 »
@Gerard: je bent weer aardig aan de records poort aan het rammelen, zie ik in mijn mailbox. Ik laat je de komende dagen met rust, kan echter niet garanderen of je records het einde van het jaar gaan halen!  :grease:
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Tags: