Author Topic: B.Gruiker, je t'adore!!!!  (Read 9092 times)

Offline René

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 400
  • Reputation Power: 9
  • René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...
  • Awards: Poster onder verkeerde naam award
Re: B.Gruiker, je t'adore!!!!
« Reply #40 on: 16 January 2010, 19:40:12 »
Het kan aan mij liggen maar wat zou de kick hier van moeten zijn ?

Ligt niet aan jou, zie de kick ook niet echt. Op kinderfeestjes is het misschien leuk (mits gekleed), of op tiener vakanties bij het ballonnen scheren. Maar als je zo op leeftijd bent als de meneer in de film is alleen het opblazen van de ballonnen al dodelijk vermoeiend.

Het zelfde met dat andere filmpje, welk weldenkende vrouw van rond de 20 gaat de anus van een oude man schoon likken?  :sign0137:

Iedereen zijn kick zal ik maar zeggen, maar in sommige gevallen is het verstandiger om het niet wereldkundig te maken. :no:
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Offline G.Bruiker

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 453
  • Reputation Power: 7
  • G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.
Re: B.Gruiker, je t'adore!!!!
« Reply #41 on: 16 January 2010, 19:58:22 »
Het kan aan mij liggen maar wat zou de kick hier van moeten zijn ?


Het zelfde met dat andere filmpje, welk weldenkende vrouw van rond de 20 gaat de anus van een oude man schoon likken?  :sign0137:

Dat zie je toch verkeerd, dat is de thuiszorg in 2012,het moet dan echt met minimale middelen..  :ed:*
Laat gewoon zien wat je in je broekje hebt!!!

Offline René

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 400
  • Reputation Power: 9
  • René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...René might someday be someone...
  • Awards: Poster onder verkeerde naam award
Re: B.Gruiker, je t'adore!!!!
« Reply #42 on: 16 January 2010, 20:52:09 »
Dat zie je toch verkeerd, dat is de thuiszorg in 2012,het moet dan echt met minimale middelen..  :ed:*

Waar kan ik me aanmelden? (voor de goede orde: als ontvanger van de thuiszorg!)  :grease:

Zal je net zien dat je in de wijk van een bonkige leernicht bent ingedeeld.  :ed:*
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.

Offline G.Bruiker

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 453
  • Reputation Power: 7
  • G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.
Re: B.Gruiker, je t'adore!!!!
« Reply #43 on: 17 January 2010, 10:46:13 »
Dat zie je toch verkeerd, dat is de thuiszorg in 2012,het moet dan echt met minimale middelen..  :ed:*

Waar kan ik me aanmelden? (voor de goede orde: als ontvanger van de thuiszorg!)  :grease:

Zal je net zien dat je in de wijk van een bonkige leernicht bent ingedeeld.  :ed:*
Poolse seizoen arbeider met een rot gebit of zo..whahaha
Laat gewoon zien wat je in je broekje hebt!!!

Tags: