Author Topic: Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum  (Read 10220 times)

Offline GolfTouch

  • Inner Circle
  • Starter
  • *****
  • Posts: 21
  • Reputation Power: 10
  • GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.
  • I have the power. You're under my control.
Re: Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #40 on: 09 February 2010, 00:55:18 »
Nog even een snelle: heb je een ééngats of tweegats uitlaatspruitstuk gemonteerd? In combinatie met een radio met RDS kun je het beste een ééngats eindstuk nemen en dan de katalysator daar rechtstreeks op aansluiten. Eventuele splitters altijd achter de katalysator zetten en de turbo op aansluiting 0

Ik heb een eengats spruitstuk met zo'n blufdemper van de halfords.
zo'n eentje waar je dwars doorheen kun kijken en met 3 schroefjes op de uitlaat monteert. Maakt dat nog uit?
Ja, daar zit geen goede galvanische scheiding op en de demping is te hoog. Wat is je BER waarde?

Offline G.Bruiker

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 453
  • Reputation Power: 7
  • G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.G.Bruiker is working their way up.
Re: Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #41 on: 09 February 2010, 11:46:42 »
Fuck off jij!!!! Ik heb een hekel aan van die mannetjes als jij. Ik rijd in een fokking directieauto ja, veel meer dan jij ooit zult rijden. Je mag de bandensporen kussen die ik achterlaat, als ik je niet in de russentijd tussen mijn luchtinlaat klem zet.

Ik kan je makkelijk aan, ik ken jouw soort wel.. ik ga je... moment, mijn telefoon gaat.....
een gesponsorde rollator ?  8P
Laat gewoon zien wat je in je broekje hebt!!!

Offline MOT-1

  • Inner Circle
  • Jr. Member
  • *****
  • Posts: 28
  • Reputation Power: 999
  • MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!MOT-1 is awe-inspiring!
  • Supermoderator
    • www.viezeplaatjes.nl
Re: Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #42 on: 09 February 2010, 18:04:12 »
Nog even een snelle: heb je een ééngats of tweegats uitlaatspruitstuk gemonteerd? In combinatie met een radio met RDS kun je het beste een ééngats eindstuk nemen en dan de katalysator daar rechtstreeks op aansluiten. Eventuele splitters altijd achter de katalysator zetten en de turbo op aansluiting 0

Ik heb een eengats spruitstuk met zo'n blufdemper van de halfords.
zo'n eentje waar je dwars doorheen kun kijken en met 3 schroefjes op de uitlaat monteert. Maakt dat nog uit?
Ja, daar zit geen goede galvanische scheiding op en de demping is te hoog. Wat is je BER waarde?

Ja, dat weet ik niet, hoor. Ik denk zo'n 75 euro.
Power is nothing without control.

Offline Barbarian

  • Hero Member
  • ******
  • Posts: 773
  • Reputation Power: 38
  • Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!
Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #43 on: 09 February 2010, 18:06:06 »
Kan je nog geen IPhone voor kopen.. :P
Tis wat, die wat en half wat...

Offline Het Boerke

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 29
  • Reputation Power: 1
  • Het Boerke has no influence.
Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #44 on: 09 February 2010, 18:38:43 »
Kan je nog geen IPhone voor kopen.. :P

IpHoen??
Kheb nog wel twêe of drêe hier rond loopn, Baaarnevelders ook nog een poar..
Je mot er wel snel bieweezn.
« Last Edit: 09 February 2010, 18:40:28 by Het Boerke »

Offline GolfTouch

  • Inner Circle
  • Starter
  • *****
  • Posts: 21
  • Reputation Power: 10
  • GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.
  • I have the power. You're under my control.
Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #45 on: 09 February 2010, 18:45:22 »
Kan je nog geen IPhone voor kopen.. :P

Heb je al eens gekeken naar goedkopere telefoons?
Voor een veel lager bedrag zijn best telefoons te vinden.
Misschien heeft iemand uit je kennissenkring net een nieuwe telefoon gekocht.
Informeer eens naar de oude. Vaak ben je in dit soort deals spekkoper.

Offline Barbarian

  • Hero Member
  • ******
  • Posts: 773
  • Reputation Power: 38
  • Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!Barbarian is awe-inspiring!
Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #46 on: 09 February 2010, 18:49:05 »
Jawel hoor, ik bel nog steeds met men oude phone..


Tis wat, die wat en half wat...

Offline GolfTouch

  • Inner Circle
  • Starter
  • *****
  • Posts: 21
  • Reputation Power: 10
  • GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.GolfTouch is on the verge of being accepted.
  • I have the power. You're under my control.
Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #47 on: 09 February 2010, 18:51:02 »
Je kunt natuurlijk ook bellen via de vaste lijn.
Mailen of briefpost zijn 2 andere opties.
Je mag me nu puntjes geven.

Offline Cobus

  • Game moderator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 746
  • Reputation Power: 22
  • Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!
  • A granny rulezzzzzzz!!!!!!!!
    • Twitterring fool !
  • Awards: Geek AwardFiets AwardPizza Award
Re: Re: oh jee ik had commentaar op iets in het andere forum
« Reply #48 on: 09 February 2010, 21:23:38 »
Wie heeft mijn naam in gebruik ?

Ik heb al jaren mod-5 en golftouch, en nu doettie het niet

is dat ommdat ik een eifoon heb ?
Life's a bitch,because if it were a slut it would be easy...

Tags: