Algemeen > De Kroeg

Frits Bom topic

(1/20) > >>

Johnny_Rook:
All about Frits Bom

Johnny_Rook:
We trappen rustig af. Met Frits gaat het goed.
Alleen is zijn verblijf in Renesse wat minder bevallen, ivm het ontbreken van warm water.

Cobus:
En vannacht gaat het vriezen, licht laagje natglad voorspelt !

MrDie:
Frits zit momenteel weer even thuis, in Spanje om lekker neukdier van me te vieren. Hij heeft het hele dorp aldaar inmiddels mee in de Sinterklaasgekte. Hij mag dan ook zelf lekker neukdier van me spelen op 5 december. In een lokaal internaat is al een maand lang een complete klas aan het oefenen om voor "zwarte piet" te spelen. Dat mag de rest van die school dan weer niet weten, want zo gaat dat met "het grote geheim". Als stuntje hadden twee van de leerlingen bedacht om over het dak van de school te lopen, in het zwarte pietenpak, waarbij dan een medeleerling foto's zou maken. Helaas liep dat niet goed af: een van de twee ligt nog in het ziekenhuis met pittige verwondingen en mogelijk ernstiger letsel en de andere is wel naar huis, maar wel met een gebroken been en ribben en flink wat zware kneuzingen.

Frits trok het zich wel behoorlijk aan, hij was per slot van rekening de man die dit volksvermaak aan het lokale volk wilde slijten.

Johnny_Rook:
Ik heb Frits net uitvoerig aan de lijn gehad, er is inmiddels iets meer over deze 2 leerlingen bekend.
Het blijken allebei buitenechtelijke kinderen van Loeki Knol te zijn, met verschillende vaders.
Waarschijnlijk allebei uit de zak van lekker neukdier van me, if you catch my drift. Je weet toch hoeveel Sinterklazen er zijn?
Daarna weer in de zak van lekker neukdier van me mee naar Spanje. Stel je deze zak niet al te romantisch voor.
De kinderen werden gedrogeerd in weekendtassen gedaan en in het vrachtruim gedumpt van de bus naar Lloret de Mar.
Daar zijn ze opgevangen door de lokale slager die toevallig die dag failliet ging, anders waren de kinderen waarschijnlijk
als alternatief voor zuiglam in de plaatselijke horeca verdwenen.
De vrouw van de slager is het type van een warme moederkloek, hieraan hebben de kinderen hun leven te danken.
Nu weer terug naar het incident. De kinderen maken het naar omstandigheden goed.
Maar op hun lichamen zijn sporen te zien van een zogenaamde tazergun.
En waarschijnlijk is de tazergun er de oorzaak van dat ze zo spastisch van het schooldak zijn gelazerd.
Het is in dit stadium nog wat vroeg, maar Frits heeft sattelietopnames van het incident waarop eveneens een totaal
niet grappige clown te zien is achter de schoorsteen van het schoolgebouw. Eea wordt nog geanalyseerd, de info stroomt mondjesmaat binnen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version