@Marco
Het grappige is inderdaad die mist, die watten in je kop.
Je bent de hele dag bezig maar wat heb ik nu gedaan, een scriptje, 4 kattenbakken,een netwerk kabel omgelegd,gestoft en gezogen.
Toch weet ik zeker dat ik geen moment heb stil gezeten, dus ik heb weer een aantal dingen gedaan die ik gewoon niet opgeslagen heb.
Op school ook,verveelde me te pletter, mijn leraar snapte het wel, ik kreeg de leiding over een gigagroot aquarium en als ik klaar was mocht ik daar mijn tijd aan besteden.
Als ik 10 sommen kan oplossen,waarom moet ik er dan 30 doen,als die 10 lukken,lukken die 30 ook.
Je leert schoon schrijven, incl mooi groen vloeitje zodat er geen vette vingers komen, en op de middelbare school, al schrijf je in blokletters,het interesseert niemand een hol.
Toch moest je vanaf de derde klas tot de 6e klas minimaal 1 keer per week leren tussen die lijntjes te schrijven met het eind van de G op het lijntje er onder....
Je leert alles uit je hoofd te doen en de eerste les op de middelbare school gaat over het gebruik van je Texas Instruments rekenmachine.
Thuis, je bent aan het stoffen en ziet een vieze kring op de tafel, dus met zo'n speciaal nat doekje... maar ik onderbreek dan wel het stoffen, hee die kabel zit niet goed, daar ligt mijn doekje weer,maak het zo af,even naar het toilet, hmm er heeft er weer een brandweerman gespeeld,effe de boel schoonmaken,maar mijn stofwerk ligt weer stil... we lopen richting het stofdoekje maar daar zie ik vanuit mijn ooghoeken de postbode, dus ga ik eerst daar kijken,verzamel de accepts.. gooi de enveloppen weg in de prullenbak in de keuken,hmm over het aanrecht mag ook wel een vochtig doekje.. maar ondertussen heb ik nog steeds niet gestoft....
Hoezo moe, je hebt geen ruk gedaan.. toch ?
@ Gerard.. het iq heeft er misschien weinig mee te maken,ik reken ook niet echt,ik zie de patronen.
Van een sudoku snap ik het princiepe niet eens.. als ik dat zou snappen zou ik ze wel snel oplossen maar goed.. het gaat om de mens !