Author Topic: 1 april grappen  (Read 5188 times)

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: 1 april grappen
« Reply #20 on: 01 April 2010, 23:40:14 »
Zelf ben ik van mening dat het dit jaar een beetje tegenvalt met de 1 april grappen. Of ik heb ze nog niet helemaal doorgehad. Zo zit ik ook nog steeds een klein beetje in dubio om een bericht in de plaatselijke streekkrant. Er zouden drempels uit een weg gaan in een naburig groot dorp. In mijn ogen een 1 april grap. Alleen ik krijg daar nauwelijks een bevestiging van. Ik zal eerst 2 april moeten afwachten of ik niet te wantrouwig ben geweest. Ik zal het dit weekend zeker hier melden.
Wijsheid begint met verwondering

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: 1 april grappen
« Reply #21 on: 02 April 2010, 11:01:46 »
Het blijkt toch geen 1 april grap te zijn. Ze zijn echt van plan om de drempels weg te halen, zodat vrachtauto's die weg gaan nemen i.p.v. de weg door het dorp. Gelukkig is 1 april weer over en staat er alleen de waarheid maar in de krant.  ;D
Wijsheid begint met verwondering

Offline dieco

  • Merchants
  • Newbie
  • ******
  • Posts: 0
  • Reputation Power: 72
  • dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!dieco is awe-inspiring!
  • Awards: Goede oortjes awardDieco AwardPurple HeartHonorable Lady AwardSchatje-awardLiefste donkerblonde van 1.72mHeldin awardallerallerliefste award
Re: 1 april grappen
« Reply #22 on: 02 April 2010, 11:52:45 »
Het blijkt toch geen 1 april grap te zijn. Ze zijn echt van plan om de drempels weg te halen, zodat vrachtauto's die weg gaan nemen i.p.v. de weg door het dorp. Gelukkig is 1 april weer over en staat er alleen de waarheid maar in de krant.  ;D

Hm, er heeft nog nooit alleen maar waarheid in de kranten gestaan ...  :ed:*

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: 1 april grappen
« Reply #23 on: 02 April 2010, 14:55:15 »
Het blijkt toch geen 1 april grap te zijn. Ze zijn echt van plan om de drempels weg te halen, zodat vrachtauto's die weg gaan nemen i.p.v. de weg door het dorp. Gelukkig is 1 april weer over en staat er alleen de waarheid maar in de krant.  ;D

Hm, er heeft nog nooit alleen maar waarheid in de kranten gestaan ...  :ed:*

Daar was de smiley ook voor bedoeld.  ;D Maar ik had misschien beter een andere voor kunnen nemen. Het was zeker niet overduidelijk.
Wijsheid begint met verwondering

Offline Isis

  • Inner Circle
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Reputation Power: 8
  • Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...
  • Awards: Isis Award
Re: 1 april grappen
« Reply #24 on: 04 April 2010, 16:22:57 »
Op het werk vonden ze het nodig een zeer bizarre storingsmelding te plaatsen:

DTV: Samsung decoders spugen smartcards uit
Verwachte oplostijd: 1-4-2010 23:59

 

Tijdens controle is er mogelijke) storing geconstateerd.

 

Product: Digitale Televisie

Decoders: Samsung DCB-9401R, Samsung DCB-B270R, Samsung DCB-H360R, Samsung DCB-H380R, Samsung DCB-P850R en de Samsung SMT-H3102

 

Omschrijving:

Wij hebben klantmeldingen ontvangen dat verschillende type Samsung decoders de smartcard uitspugen uit de smartcard lezer. De smartcard schiet hierdoor uit de decoder en kan objecten raken met een afstand van 1,4 meter. Indien een klant belt met een Samsung decoder, waarschuw de klant meteen. Laat hem de decoder vanaf de zij- of achterkant benaderen om de electriciteits stekker van de decoder uit het stopcontact te halen, voor zijn eigen veiligheid.

Wij zien hier graag nieuwe volledige meldingen van.

Vermeld hierbij (minimaal) de volgende informatie:

•      Decoder merk:

•      Decoder type:

•      Smartcard nummer:

•      Afgelegde afstand van de smartcard:

•      Hoelang heeft de klant dit probleem al?

•      Hebben de klant haar buren ook ditzelfde probleem?

En zo ja welke huisnummers?

•      Graag met de klant een tracert uitvoeren naar 2 verschillende websites, wij zouden hiervan graag willen weten bij welke hop de trace stopt.
Vermeld de volledige tracert bij je CRT melding.

 

•      Wat heb je zoal met de klant getest of gecontroleerd?

(Bijv: Bekabeling, aansluitwijze etc.)

•      Telefoonnummer:
If you make your kids wear Crocs, you should consider being less passive aggressive and just tell them you don't love them.

Offline Cobus

  • Game moderator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 746
  • Reputation Power: 22
  • Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!
  • A granny rulezzzzzzz!!!!!!!!
    • Twitterring fool !
  • Awards: Geek AwardFiets AwardPizza Award
Re: 1 april grappen
« Reply #25 on: 04 April 2010, 16:37:57 »
Die is goed....

Houden we erin,
ik ga hem aanpassen voor volgend jaar - Nuon Wamtevoorziening amsterdam e.o
Life's a bitch,because if it were a slut it would be easy...

Offline Isis

  • Inner Circle
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 296
  • Reputation Power: 8
  • Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...Isis might someday be someone...
  • Awards: Isis Award
Re: 1 april grappen
« Reply #26 on: 04 April 2010, 17:08:26 »
Whahahah. Vorig jaar kwam er een mailtje dat de Cisco ITV-decoders leverbaar waren voor personeel. Moest je de mail uitprinten en ermee naar IT Servicedesk gaan. Die wisten van niks... Het mooiste was: onderaan die standaard mails staat heel klein een disclaimer die nooit iemand leest. Die was vervangen door de tekst )*( is een 1 april grap'. Maarja, dat had niemand dus gelezen :lol:
If you make your kids wear Crocs, you should consider being less passive aggressive and just tell them you don't love them.

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Re: 1 april grappen
« Reply #27 on: 04 April 2010, 17:30:55 »
Dat zijn pas de 1 april grappen die ik gemist heb. Zelf niemand die zei dat ik de veters los heb. Iets wat heel vaak voorkomt. (die veters dan)
Wijsheid begint met verwondering

Offline Cobus

  • Game moderator
  • Hero Member
  • *
  • Posts: 746
  • Reputation Power: 22
  • Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!Cobus is leading the good life!
  • A granny rulezzzzzzz!!!!!!!!
    • Twitterring fool !
  • Awards: Geek AwardFiets AwardPizza Award
Re: 1 april grappen
« Reply #28 on: 04 April 2010, 18:29:27 »
Probeerden ze bij mij wel

ik had instappers aan:)
Life's a bitch,because if it were a slut it would be easy...

Offline Max

  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 465
  • Reputation Power: 6
  • Max is working their way up.Max is working their way up.Max is working their way up.
  • De man zonder .....
Wijsheid begint met verwondering

Tags: