Ik had eens de nokia 3650,ding zag er niet uit,ronde onderkant,paste in geen enkel tasje zodanig dat je hem nog kon bedienen door het tasje heen,het werd dus een tasje voor om de riem.
Ik gebruikte hem uiteraard voor het bellen maar vooral voor de meest fantastische foto's die hij kon maken.
Ik ben zo'n type dat graag wandelt en dan onderweg stopt voor iets moois en je loopt natuurlijk niet continue met een camera.
Ik heb nog een nokia liggen,de N73 ook met een schitterende camera met flitser. (zitten 2 camera's in) de foto's daarvan kun je zo ophangen en uitvergroten.
Dan heb ik de HTC Hero (gelukkig met big keys applicatie) leuke foon,hele leuke extra's,via de android market (bc cirket dan kan je via je pc browsen door die market) kan je de leukste dingen toevoegen maar de foto's... overdag gaat het wel maar zoals nu,beetje somber,vergeet het maar... foto's zijn zo korrelig als wat en niet mooi te krijgen.
En dat is dan een 5 megapixel camera...
Nou heb ik een HD filmcamera met harddisk en die kan ook 5 megapixel foto's maken.. nou het verschil is enorm... mensen laten zich opgeilen,hoe meer pixels hoe mooier nou vergeet het maar... als ik ga wandelen neem ik mijn nokia mee, voor de foto's,want die zijn met de 3,2 megapixels schitterend.
En eerlijk gezegd ben ik blij dat ik in de hero mijn links via de pc kan toevoegen want voor ik,zelfs met de big key applicatie,heb uitgevonden hoe laat de trein van 4 uur 's middags komt kan ik gelijk kijken waar ik nog een hotel kan boeken en tegen de tijd dat ik dat gevonden heb neem ik de eerste de beste trein naar huis die ik weet via een langskomende conducteur