Welke mediaplayer gebruik jij eigenlijk? Kmplayer?
Ik gebruik de standaard speler, die voldoet voor mijn gebruik
Hier nog even op terugkomend, ik heb dit weekend veel films gezien, veel meer dan normaal, allemaal op de N900 in de trein.
Wat me opviel was het lage stroomverbruik, na een film van 2 uur iets van 35% eruit. Display maar gauw op de helderste stand gezet.
De hele Lord of the Rings Extended trilogie kijken op 1 batterij, wordt wat lastig, maar 5 uur video zit er denk ik wel in.
Net nog even de standaardplayer vergeleken met kmplayer, maar de standaardplayer ziet er bij mij niet uit. Met dat beeld stop ik er na 5 minuten mee, zo jerky.
Voordeel van kmplayer is dat je subs kunt laten meedraaien, gewoon .srt bestandjes met dezelfde naam. En zeer goed leesbaar, ik was even bang voor te kleine letters.
Ik las iemand elders schrijven over dvd's door dvdfab halen. Wat een enorme onzin. Je pakt gewoon de beste scenereleases van de bekende groepen, 700 danwel 1400mb.
Ik ben enorm blij met de resolutie van de N900, hetzelfde als de HD2, ook het nieuwe Nokia kanon X6 heeft deze resolutie niet.
Door de pixeldichtheid van het scherm is de kijkervaring van een xvid minstens zo intens als het kijken van een 720P'er op het grote scherm.
Kort samengevat: over dit aspect van de N900 ben ik meer dan tevreden!