*** 2015 ***
1 Schotel Royal1 kleine schotel1 kinderpizza salami2 broodjes shoarma6 x mannenzutsaus3 x uiensaus2 x satésaus2 losse pita's
Post ik zo vaak mie? Ik kap ermee. Eet ik wel 1x per week, vaak heel laat.Lekker met 2 schnitzels, gebakken ei en veel sambal. Morgen maar asperges maken. Of witloof.
Nou, vers? In Utrecht??? Ja, misschien morgen even naar de markt!! Daar moest ik toch al zijn.
Broodjes shoarma met extra mannenzutsaus!!!! Aaaaaaaargh, dat is mijn zwakste plek!Als ik iets mocht kiezen om nog 1 keer te kunnen eten, zou het dat zijn ...Vertel je even hoe het gesmaakt heeft? En foto's zijn ook van harte welkom!!
vandaag : FAIL :beetje droek, en roemelieg op de zaak1 - vergeet de satesaus2 - open de bakjes -> gvd miniscule hoeveelheid3 - enige voordeel -> voelgende kier mier vleejsj ( zegt hij ) 4 - klaar eten - de bel -> bezorgmeneer met 2 bakjes ssatesaus ..... had GVD ook gelijk dat extra vleejsj meegenomen ....
Hier hebben we redelijk goede gyros/zwarma zaken. Maar dat geldt voor iedere van de wat grote steden.Want geloof mij, liever zou ik op het platteland wonen. Ergens in Zuid Frankrijk, ofzo, op een chateau.
Je woont op een kasteel, niet in een kasteel. De woordkeuze was bewust.