*** 2015 ***
Zalmsnippers : DE manier van de visboer om van snijafval nog een verkoop product temakenhet zijn de snijsels na het trancheren van gerookte zalm die de "snippers" vormenVroegâh werd dat gewoon door het personeel opgegeten, maar nu moet je er de hoofdprijs voor betalen, zijn net zo duur aan de kiloprijs als gerookte zalm zelfMaar houd niet in ...... Het is wel degelijk te eten en makkelijk bovenal, in de pasta of salade
tartaartjes, boontjes en puree. mede mogelijk gemaakt door Bonduelle, maggi en een koe die ik helaas niet meer persoonlijk bedanken kan.
Lekker hoor
Quote from: Digi-D on 22 June 2010, 12:57:06Lekker hoor Ja, dat was het ook ... ben zo gek op bami dat ik er altijd teveel van eet.Dus ik sta nu zo ongeveer op ontploffen!!Berg je!!! *
Bami. En mie, oftwel noodles dan? Dat is mijn ding.
Oh, ik dacht dat hij echt specifiek vroeg of ik mie dan ook lekker vind, maar dat heb ik dus nooit gegeten.Maar ik ben gek op 'sliertenmeuk' dus dat zit wel goed
Dat is niet voor een week, hoor. Zo'n bak voelt aan als 4 of 5 kg. Zitten zeker 10 à 12 porties in. Laat zich goed invriezen, anders zou ik het natuurlijk niet doen.