*** 2015 ***
Zoiets. Niet al te frisse foto, maar je weet dat het lekker is.
Quote from: Johnny_Rook link=topic=4.msg21615#msg21615 date=1273760V093Ja. Het is een vreemde magie van ingrediënten. Er zitten niet veel bijzondere dingen in uiensoep, maar die smaak is werelds.Hetzelfde heb je een beetje met hutspot, daar zullen toch de uien wel iets mee van doen hebben.Hutspot heeft een smaak die je in de losse ingrediënten niet echt terugvindt.Het is dat ik nu met 5 liter aspergesoep zit, anders had ik dit weekend uiensoep gemaakt.Vries het grootste deel van de aspergesoep in (als je nog ruimte hebt).
Ja. Het is een vreemde magie van ingrediënten. Er zitten niet veel bijzondere dingen in uiensoep, maar die smaak is werelds.Hetzelfde heb je een beetje met hutspot, daar zullen toch de uien wel iets mee van doen hebben.Hutspot heeft een smaak die je in de losse ingrediënten niet echt terugvindt.Het is dat ik nu met 5 liter aspergesoep zit, anders had ik dit weekend uiensoep gemaakt.
Wat ook scheelt, is eens wat vaker uit de vriezer te eten. Heb ik afgelopen 2 weken een beetje gedaan.Maar dan krijg ik in het weekend weer een kookaanval, en pleur ik hem in nog groter tempo weer vol.
Bovenstaande is natuurlijk gewoon goor.
Hebben jullie een oven? Dit is iets wat de slager niet voor je maakt.