Hier de google vertaling :
Hier vindt u de routebeschrijving:
1. Als uw scanner is aangesloten op uw computer (USB) verwijderen met behulp van het device manager, moet u het vakje dat zegt "te verwijderen van de bestuurder te controleren." En, koppelt u de USB-wanneer het wordt verwijderd. Toen ik deed dit nog nooit eerder de software geïnstalleerd in mijn Win 7 besturingssysteem.
2. Download de installer verpakt sj657 van HP.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=reg_R1002_USENPak het uit naar een map. Als je dubbel klikt op het gedownloade bestand zal proberen om het setup-bestand automatisch geopend en u krijgt een melding dat de software je werkt alleen op Windows 98, enz. Gewoon te annuleren en ga naar de map (standaard locatie is C: sj657) en verder met de volgende stap.
3. Selecteer de "setup" app en rechts op te klikken om eigenschappen, de compatibiliteit te veranderen naar XP (ik heb service pack 2). Vervolgens voert u het en klikt u op "OK" op eventuele waarschuwingen van Windows 7.
4. Ga nu naar de Hewlett-Packard map in je Program Files map, zal er een "HP Precisionscan" map. Het zal de enige zijn, tenzij u andere HP-producten te worden. Open de map Precisionscan LTX en verander alle apps voor XP compatibiliteit. Ik heb ook de beheerder selectievakje op elke app gecontroleerd (er zijn er meerdere) alleen in geval.
5. Start de computer opnieuw.
6. Sluit uw scanner via USB en laat hem in te installeren. Windows 7 moet geven u een bericht dat uw 4300C met succes is geïnstalleerd.
De scanner zal nu werken met behulp van de LTX-software geïnstalleerd op uw computer. De knoppen op de voorkant niet lijken te werken, noch kan je iets doen met haar door te gaan naar "scanners en camera's" in het configuratiescherm. Maar anders, lijkt het grote werk en alle functionaliteit is er in de LTX software.
Mijn oude 4300C (Ik kocht deze waarschijnlijk dicht tot tien jaar geleden) is in sommige opzichten beter dan een nieuwere scanner kocht ik vorig jaar.